Reģistrēties vai pietiek ar Viesa statusu?

Virsotnes mājas lapā var veikt pirkumus gan klienti, kas ir iepriekš tajā reģistējušies, gan viesi. Priekšrocība reģistrētiem lietotājiem - ātrāka pasūtījuma noformēšana, automātiska drauga kartes atlaides piemērošana (kad tā ir apstiprināta), pasūtījumu statusa un vēstures aplūkošana, personalizēti īpašie piedāvājumi un ērtāka komunikācija.

Kā izvēlēties un pasūtīt preces Virsotnes mājas lapā?

Lai iegādātos preci Virsotnes mājaslapā, jums ir jāizvēlas no preču kataloga prece, ko vēlaties, norādot nepieciešamos parametrus, ja tādi ir pieejami (krāsa, izmērs, daudzums, vai garums atsevišķiem bikšu modeļiem). Nospiežot „Pievienot grozam” nonāksiet pasūtījuma noformēšanas posmā, kur jums tiek piedāvāta iespēja ienākt sistēmā vai aizpildīt Viesu rēķinu. Aizpildot nepieciešamo piegādes informāciju, pirms rēķina pieprasījuma vēlreiz pārbaudiet pirkuma groza saturu.
! Izvēloties preces mājaslapā, lūdzam pievērst uzmanību preces aprakstam, specifikācijai un izvērtēt tās atbilstību jūsu vajadzībām un mērķiem, izmēram. Nepieciešamības gadījumā iesakām konsultēties ar Virsotnes kolektīvu pareizās preces izvēlē vai tikties klātienē veikalā, ja jāizvēlas, piemēram, pārgājienu mugursoma vai apavi.

Pasūtījumu apmaksas veidi.

Bankas karte- Preces iespējams iegādāties uzreiz. Reģistrētiem lietotājiem norēķinu kartes datus saglabājot profilā pirkuma process tiek ievērojami paātrināts. Viesu režīmā norēķinu kartes informācija katru reizi būs jāievada no jauna.
Pārskaitījums- Virsotnes mājaslapā Jūs veicat pasūtījumu, par kuru saņemsiet elektronisku rēķinu. To varat apmaksāt sev ērtā laikā, bet ne vēlāk kā 24h no saņemšanas brīža. Lai neaizkavētos pasūtījuma apstrāde, apmaksājot rēķinu kā maksājuma mērķi norādiet tikai pasūtījuma numuru!
Samaksa skaidrā naudā vai ar bankas karti- šis samaksas vieds pieejams tiem klientiem, kas preces saņemšanu izvēlēsies veikalos Virsotne Tērbatas ielā 65 vai Cēsu ielā 41.
! Kad būsim saņēmuši maksājumu un sagatavojuši jūsu pirkumu, Jums tiks nosūtīts e-pasts un izmainīts pasūtījuma statuss mājaslapā (reģistrētajiem lietotājiem).